Konkrétní plán pro budování silné značky – webinář “Navždy značkou“



Konkrétní plán pro budování silné značky – webinář “Navždy značkou“



0%

Tomáš Lukavec Navždy značkouNa webinaři s názvem "Navždy značkou" se dozvíte postup, jak z Vašeho jména vybudovat silnou značku, která bude přitahovat zajímavé příležitosti a tím pádem i peníze. V rámci online živého vysílání se také dozvíte, kdo se stal vítězem vzdělávací reality show "Pekelná značka".Pro koho je webinář “Navždy značkou“ určen?Tento webinář, pod vedením brandmanažera Tomáše Lukavce, je vhodný pro všechny, kteří chtějí anebo už pracují na tvorbě firemní či osobní značky a chtějí si prostřednictvím tohoto online vysílání zjednodušit cestu a vyvarovat se tak zbytečných chyb. Zároveň je toto vysílání i pro všechny, kteří chtějí ukojit svoji zvědavost a dozvědět se vítěze show “Pekelná značka“.Na co se můžete v rámci webiníře "Navždy značkou" těšit?Na tomto webináři získáte konkrétní plán, jak vybudovat silnou osobní značku odrážející vysokou důvěryhodnost. Konkrétně se během vysílání dozvítepřesný postup, jak Tomáš Lukavec prostřednictvím budování značky získal během 30 dnů komunitu 30 tis. lidí a zároveň na svůj účet připsal milionové částky,pět praktických a ověřených kroků, jak při tvorbě Vaší značky postupovat a stát s tak uznávanou osobou ve svém podnikatelském oboru,přesný návod, jak Váš současný stav můžete během jednoho roku přeměnit na nezapomenutelnou značku.Kromě tohoto nabytého obsahu na Vás také čeká závěrečné klání soutěžících v první online vzdělávací reality show v podmínkách České republiky s titulem "Pekelná značka" a následné vyhlášení, jak to vše dopadlo.Kdo je Tomáš Lukavec?Tomáš Lukavec je úspěšný a známy brandmanažer, který se oblasti budování silných osobních a firemních značek zabývá více jak čtyři roky. Ve své profesní kariéře spolupracoval s takovými jmény jako je Mark Dzirasa, Andy Winson či Bob Proctor.
Za email

Popis

Navždy značkou

Na webinaři s názvem "Navždy značkou" se dozvíte postup, jak z Vašeho jména vybudovat silnou značku, která bude přitahovat zajímavé příležitosti a tím pádem i peníze. V rámci online živého vysílání se také dozvíte, kdo se stal vítězem vzdělávací reality show "Pekelná značka".

Pro koho je webinář “Navždy značkou“ určen?

Tento webinář, pod vedením brandmanažera Tomáše Lukavce, je vhodný pro všechny, kteří chtějí anebo už pracují na tvorbě firemní či osobní značky a chtějí si prostřednictvím tohoto online vysílání zjednodušit cestu a vyvarovat se tak zbytečných chyb. Zároveň je toto vysílání i pro všechny, kteří chtějí ukojit svoji zvědavost a dozvědět se vítěze show “Pekelná značka“.

Na co se můžete v rámci webiníře "Navždy značkou" těšit?

Na tomto webináři získáte konkrétní plán, jak vybudovat silnou osobní značku odrážející vysokou důvěryhodnost. Konkrétně se během vysílání dozvíte

  • přesný postup, jak Tomáš Lukavec prostřednictvím budování značky získal během 30 dnů komunitu 30 tis. lidí a zároveň na svůj účet připsal milionové částky,
  • pět praktických a ověřených kroků, jak při tvorbě Vaší značky postupovat a stát s tak uznávanou osobou ve svém podnikatelském oboru,
  • přesný návod, jak Váš současný stav můžete během jednoho roku přeměnit na nezapomenutelnou značku.

Kromě tohoto nabytého obsahu na Vás také čeká závěrečné klání soutěžících v první online vzdělávací reality show v podmínkách České republiky s titulem "Pekelná značka" a následné vyhlášení, jak to vše dopadlo.

Kdo je Tomáš Lukavec?

Tomáš Lukavec je úspěšný a známy brandmanažer, který se oblasti budování silných osobních a firemních značek zabývá více jak čtyři roky. Ve své profesní kariéře spolupracoval s takovými jmény jako je Mark Dzirasa, Andy Winson či Bob Proctor.

Podobné kurzy z kategorie

MARSPOM - Academy

0.0%
MARSPOM - Academy Vám poradí, jak moderně a efektivně vybudovat síťový …

10-ti denní kurz SPIO

0.0%
Proč se kurzu zúčastnit:Kurz je určený všem, kteří si chtějí změnit či zvýšit …
1 680 Kč

Pět tipů na email marketing pro e-shopaře a podnikatele

0.0%
Petr Popek radí ostatním podnikatelům jak správně využívat email marketing.